Vlastní web je důležitý! Jeho vzhled ještě víc!


Pokud jste se rozhodli investovat do prezentaci vašich obchodních aktivit, určitě jste udělali dobře. Jednak proto, že je třeba být opravdu vidět, jednak proto, že budete důvěryhodní i pro vaše partnery a klienty.
Když se rozhodnete pro tvorbu webu, musíte mít jasnou představu o tom, co od webu očekáváte. Pokud chcete mít www stránky čistě pro informační účely pro lidi, kteří se o vás chtějí dozvědět víc, budete mít jiný web, než pokud čekáte, že díky webových stránkám získáte nové klienty a navýšíte tím tak prodeje služeb či produktů a tím zvýšíte tržbu.
fotky na obrazech.png
Co na webu MUSÍ být?
·         Informace o živnostníkovi
·         Informace o firmě
·         Informace o nabízených službách
·         Informace o nabízených produktech
Tyto informace samozřejmě musí být jasné, stručné a hlavně PŘEHLEDNÉ. Cílem tedy je, aby informace na vašich www stránkách byly opravdu kvalitně zpracované a byly tak dohledatelné a přínosné pro případného klienta či partnera.
Důležitá je také grafika webu, protože, pokud se na první pohled nebudou stránky klientovi či partnerovi líbit, pravděpodobně ani nebude chtít hledat informace, které ho zajímají. To udělá leda v případě, že máte opravdu unikátní službu, ale i tam bude velmi váhat. Je to snadné. Protože žijeme v době, kdy je poměrně dostupné udělat si vlastní webové stránky, odpuzuje klienty nevzhledný web. Pak jsou samozřejmě investice do stránek docela zbytečné, i kdyby byly sebelépe koncipované.
světová komunikace.jpg
Pokud si tedy vytváříte návrh vlastních stránek, je dobré se probrat různými weby a udělat si jasný přehled o tom, jaký by měl být design vašich stránek, aby odpovídal tomu, co děláte. Je asi každému jasné, že pokud budete prezentovat stavební práce, nemusíte mít na webu obrázky krásných žen a mužů. Na druhou stranu může mít těžko modelingová agentura na obrázcích webu kostelní kříže a nebo fotografie lidí, kteří provádí výkopové práce.
Jakmile na vašem webu nebude pěkná přehledná grafika a dostatek informací, jako je sídlo firmy, IČ, obchodní podmínky či ceny služeb, nebudete pro klienty dostatečně důvěryhodní.

Vlastní web je důležitý! Jeho vzhled ještě víc!
4.5 (90%)8